14 Aralık 2015 Pazartesi

Gratis Purederm Maske

Günaydinn☺️ ders, is vs hic olmasa dimi ama nerdee?
Neyse en azindan bizim de Gratisimiz var. Gratis yine güzelliğini yaptı ve %25 indirimi ortaya çıkardı . Ne aldın derseniz malesef hiçbir aradığımı  bulamadım ama gelmişken bari maske alıyım dedim. 
Daha önce hiç kullanmamıştım Purederm markasını .   Yaban Mersinli ve şeftalili iki farklı maskesi vardı ikisinden de aldım. Bir de bu markaya özel 3 alana 1 bedava kampanyası mevcuttu bende 3 tane alıverdim. Zaten bir paket iki kullanımlık olarak tasarlanmış.  
Maskeyi kuru cildinize kuru eller ile yapmanız gerekiyor. Süre olarak 30-60 sn masaj yaparak uygulayın diyor ama ben bir kaç dakika cildimde tuttum. Yapısı yumuşacık hiç bir şekilde cildi tahriş etme imkanı yok. 
Tıpkı yapay kar gibi . Fiyatı 3 tl . En azından alıp denemenizi tavsiye ediyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder