1 Kasım 2015 Pazar

Gratis-watsons indiriminden kalanlar

Herkes gibi indirimin her halina ba-yi-li-yo-rum. Cuma gunu tesadufen forum Istanbula gitmek zorunda kalmistim. Bir baktim ki INDIRIM😍 Gratis ve Watsonsta gercekten indirim varmis ama ben tercihimk yine yeniden Rossmandan yana kullandim. Direk o gun paylasim yapicaktim ama vaktim olmadi zaten aldiklarim icerisinde ki tek indirimli ürün ruj. 
-Pastelin ojeleri her zaman daha guzel oluyor bu aldigim 84 numarali urun baya tatlis bir mavisi var. Tek katta renk vermese de 2. de rengini belli ediyor. 
-Note'un ojelerini gercekten büyük bir hevesli aldim ama beni pek mutlu edemedi. Mavi gibi olan Emerald isimli oje . O digerine nazaran daha guzel. Sand beige ise tam bir hayal kirikligi oldu . Neredeyse 5 kat surdum ama yine belli etmedi rengini. Baya seffaf oje kivaminda malesef.
(Essence -black is the new black)
-Essence farin siyahini almistim bu yeni rengini goz cevreme highlighter olarak kullanmak icin aldim. Kremsi bir yapisi yok ama kaliciligi saglam. 
- Ruj Rival de Loop markasina ait 18 numarali urun. Rujun rengi muazzam ama kalitesi gercekten kotu. Alt dudagimda puturcukler birakti  belki altina pudra surersen duzelebilir diye dusunuyorum.
-Essence kalem eyeliner ise benim eyelineri ilk kullanmaya basladigim urun. Daha sonra fircali olanlara gecmistim ama bulmusken aliyim dedim. 
-Benri Oje Kurutucusu ise #bloggerlarpaylasiyor da😘

Ürünlerinden swatchlarini kullandikca atmayi dusunuyorum😘

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder