19 Aralık 2015 Cumartesi

Essence 14 Femme Fatale - Avon İncredible




Sabah erken uyanmak mesele değilde hazırlanmak beni çok yoruyor. Bu yüzden havalarda soğudukça koyu ruj ve daha az göz makyajı tercih etmeye başladım . Yağmur yagdıktan sonra aman eyelınerım bozuldu mu aman farım pıhtılastımı demektense sür rujunu çık.

Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun .. 

Saatler sonra renginde açılma olabiliyor maalesef.
O yüzden bugün hem pratik olan hemde gününüze renk katsın istediğim bir ruj uygulamasından konşalım .
 Pek çok kırmızı renk denedim ama istediğim mat ve kadifemsi  rengi veren olmadı . Genelde  turuncu ya da daha parlak oluyorlar.  Bu sefer denediğim yol istediğim ruja  en yakın olanıydı. Önce dudak kenarlarıma” essence 14 femme fatale”  uyguladım. Sadece çizgiler için değil dudağımdan da geçtim daha sonra avonun dolgunlaştırıcı özelliği bulunan “incredible” uyguladım üzerine . Daha parlak hale gelen ruja her zaman yaptığımı yapıp pudraladım.
 Avonun bu rujuna bayılıyorum zaten .İlk sürdüğünüzde dudaklarınız yanıyor ama sonra geçtığını hissediyorsunuz.  Ben alalı baya olmuştu fiyatını o yüzden hatırlayamıyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder