20 Aralık 2015 Pazar

Watsons 1 alana 1 bedava kampanyasi

Herkese Günaydin. Gune erken ve hizli baslamak zorunda kalanlardan iseniz simdiden bol uykulu bir gun olacagini belirtiyim. 
Dun muthis bir gun gecirdim. #kahvebahane3 etkinliginde bir cok bloggerla birlikteydik. Gunun yazisini malesef yazamiyorum cunku bastan savma olmamali☺️ 
 Kadikoyden donerken "watsons" gorupte ugramamak olmaz. Bazi secili urunler de 1 alana 1 bedava kampanyasi yapmislar. Ama sadece 18-20 aralik tarihleri icerisinde.   O yuzden bugun hemen kosun. Ben kendime gore sadece oje bulabildim. Rimmel'in 60 seconds super shine ojelerinde vardi bu indirim. Ikisini 5 liraya aldim🙏 renk cesidi cok gidip bakmanizi tavsiye ediyorum . 

Ojeleri deneyerek gostermek isterdim ama evden erkenden cikmam gerekti. E kampanyayi kacirmamaniz icin bugun  bitmeden yayinlanmaliydim. En azindan gidip bir bakin 😉

Solda ki - 809 darling  you are fabulous 
Sagda ki- 335 gimme some of that 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder