6 Kasım 2013 Çarşamba


İÇİMİZDE BİR KİŞİ DAHA VAR !

Kim olmak isteriz? Nasıl bir insan ? İyi,kötü,sabırlı,pratik,küfürbaz,bencil bunlar sadece seçenekler.Ama şimdi söylenilebilir " kim kötü ya da bencil olmak ister ki?" Yok öyle şey efendim! İster! Saçma baskılar altında kalmayacağını bilse ister,isteriz.Aslında mesela iyi ya da kötü de değil.Doğumumuzdan itibaren kendini bizim bir şeylerimizi kontrol etmeye adamış insanlar tarafından öyle bir baskı altında tutuluyoruz ki akıllı olmak,görgülü davranmak,sakin olmak  bizler için hiç bir seçeneği olmayan dayatmalar haline geliyor.İçimizde sakladığımız istek ve arzular aslında ortaya çıksa bütün mutsuzluklarımızda ortadan kalkacak.Düşünün ki herkes istediği işi yapıyor. Kimisi sokakda dans ederek ,kimisi bağıra bağıra şarkı söyleyerek!Ya da bunları boşverelim . Mesela şahsen ben hep bir devrimci olmak istemişimdir.Bunun sebebi belki de tepemiz de ki  bize bu dayatmaları yapan insanlardır bunu bilemiyorum ama eminim ki aklımdan gecen her şeyi yapsaydım çok daha mutlu bir insan olurdum.Ve eğer mutlu bir insan olsaydım etrafa mutluluk saçardım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder