29 Mart 2016 Salı

Minval Yayınları -Peri Masalı

Herkese günaydın:)

Maalesef uzun süredir kitap okumaya pek vaktim olmuyordu. Ama "Minval Yayınları" öyle güzel kitaplar çıkarmış ki okumadan duramadım .


Biray DALKIRAN ve Tolga AYDOĞAN tarafından yazılan "Peri Masalı" ilaç gibi geldi. 230 sayfalık bu eser gerçekten bir solukta bitti . Dili oldukça sade ama içeriği oldukça yoğun.  Sevmek ve ölüm ana konuları. Olaylar  3 karakterin ağzından bölüm bölüm anlatılmış. 
Peri -kitabın ana karakteri - gerçekten ismi gibi bir karakter . Öyle güzel seviyor ki Merti.. 
Kitapta ki bazı cümleler gerçekten sizi içinizden vuruyor.

"Geldim
 Kaldım 
 Güldüm
 Öldüm" 

Nazım Hikmet'in bu dizeleri kitabı özetleyen dörtlük bence.


Kitabı okuduktan sonra şunu düşündüm. Peri mi olmak isterdim Mert mi? 
Okuyanlarla bunu konuşabiliriz bence:)  
Sırada  Suna UYSAL'ın eseri  "Tutku ve Dantel" var . Eminim o da okurken çok zevk vericektir:)

Iyi okumalar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder