3 Ocak 2014 Cuma

Gün aydınlanma günü

Alınan karar:  Varan  1!     Önumuzdeki secimlerde (mart secimi)  bazi iller yine yeniden bazi kisileri belediye baskani olarak secerse , yazilarimda bir daha asla siyasete yer vermem.                                             Çünkü  anlarim ki ; benim milletim bu kadar olayin olmasina ragmen akillanmamis.                                    Çünkü anlarim ki ; benim milletim kendisini yolani seviyor.                      Çünkü anlarim ki ; benim milletim kaziklanmaktan haz aliyor.                  Çünkü anlarim ki benim milletim algilama yetisini kaybetmis.                                          Çünkü anlarim ki benim milletim itiraz hakkini kaybetmis.                                      Çünkü anlarim ki benim milletim baskalarinin isteklerine boyum egmeyr baslamis.                                                 Ve cünkü anlarim ki benim milletim kendisine olan saygisini ve Atatürkcülügü terk etmis. Saygilar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder